گوگول

دل نوشته هاي ماماني

1389/11/23 0:08
نویسنده : دوستدارانت
537 بازدید
اشتراک گذاری

زيباي من ،شمردن بلدم از خیلی سال پیش.....اما این روزها گم می کنم لحظه ها و ساعتها را.......تقویم کوچک روی میز را صد بار بیشتر از قبل ورق می زنم...مدام می نشینم و می شمارم روزهای با تو بودن را....هفته ها حالا برایم معنای دیگری دارد هم برای من و هم برای آنهایی که بعد از احوالپرسی می پرسند الان هفته چندی؟؟؟ و این یعنی چند هفته مانده تا به تو رسیدن.

مدتهاست که دیگر  یک نفر نیستم.شده ام دو نفر، دو تا قلب که به فاصله کمی می تپند و تجربه می کنن روزهای با هم بودن را...

فرشته نازم بالاخره قشنگترین صدای زندگی به گوشم رسید. صدای تپش قلبت که وجودم را غرق شادی کرد و اشکهایم را سرازیر ...حس قشنگ مادری را درونم  به پا کردی و مرا شیفته خود ساختی.ذره ذره به زمین نزدیک تر می شوی و این صدای ترنم زمین است یا گریه آسمان که یکی تو را می خواهد و دیگری برای آمدنت دلتنگی می کند و در این میان خدا لالایی آرامش را برایت زمزمه می کند و تو را به دست من می سپارد که مواظبت باشم.میان باز کردن مژه هایت تا پر گرفتن رویاهایم فاصله ای نیست و تو در پیش خدا جایی برای خود در دلم گرفته ای و لحظه هاست که می گذرند تا بیایی و من و پدرت را غرق شادی کنی.

و حال كه تو آمدي از تو مينويسم از زيباترين خاطرات با تو بودن

-----------------------------------------------------------------

سلام عسلم  خوبی نازنینم

برای دیدنت و بغل کردنت خیلی بیتابم چون دیگه شبها هم نمی تونم بخوابم ولی با همه ی اینها خیلی دوستت دارم

راستی امروز که مدرسه امیرمحمد رفتیم تا کارنامشو بگیریم خیلی تکون میخوردی نمیدونم محیط کلاس و مدرسه برات جالب بود یا شاید هم نگران کارنامه ی داداشی بودی  در هر صورت من و بابایی و داداشی سخت منتظرتیم قربونت برم  

-------------------------------------------------------------

سلام دخمل نازم صبح قشنگت بخیر

دارم بهت نزدیکتر میشم گاهی حتی صدای پاهای کوچولو و قشنگتو میشنوم  مامان خیلی دوستت داره عزیزم به اندازه ی امیر محمد

خدا جون مواظبش باش

پری جون ازت ممنونم که راهنماییم کردی و مرسی از آرزوهای قشنگت

-----------------------------------------------------------------

سلام دختر نازم نیمه شبت بخیر

مامان امشب خوابش نمیبره نمیدونم چرا ، ولی اینو بدون من به اندازه ی تمام دنیا نه خیلی بیشتر از این حرفا نازنین دخترم و یدونه پسرمو دوست دارم همین قدر بدون که حاضرم جونمو براتون بدم و دنیارو براتون زیرو رو کنم

ما هنوز منتظر اومدنتیم قشنگم وسخت بی قرار دیدنت

خدایا تورو به این نیمه شب قسم مواظب عزیزام باش 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نی نی ناز
16 بهمن 89 20:36
خوش به حالت مامان. از هر لحظش لذت ببر. خدا فرشتت رو برات نگه داره.
پري
19 بهمن 89 11:22
سلام مامان مسافر كوچولو فكر كنم زحمت آپديت وبلاگ با شماست چند تا قالب خوب برا وبلاگ پيدا كردم آدرسشو براتون مي فرستم دوست داشتيد ازشون استفاده كنيد برا خودتون و كوچولوتون آرزوي سلامتي دارم شاد باشيد و پر انرژي مثل همه ماماناي دنيا http://www.geraph.ir/cat-3.aspx
مامان فروغ (مادبزرگ)
21 بهمن 89 23:29
دردانه نازنینم از هنگامی که صورتگر یکتا نقش زیبای تو را بر صحیفه هستی رقم زد از او که بخشنده و مهربان است خواسته ایم که همه ی زیبایی های اهورایی را به تو ارزانی دارد و همیشه نگهدار تو و همه خانواده باشد. شادی ما همگی در قدم و مقدم تست جای غم باد مران دل که نخواهد شادت
الهام و محمد
23 بهمن 89 15:56
عسل عزیزم چند روزی بیشتر باقی نمانده تا ما بتوانیم صورت نازنینت را ببینیم من و عمو محمد بی صبرانه منتظر چنین روزی هستیم و قطعا تو هم مانند داداشی زیبا و دوست داشتنی خواهی بود.به امید سلامتی مامان و مسافر کوچولو
هدی
23 بهمن 89 18:47
از ته ته دلم آرزو می کنم خودتون و نی نی تون سلامت باشید.و بنویسید تا ما بخوانیم و انرژی بگیریم و گاهی هم گریه مون بگیره.
Shahmoradi
28 بهمن 89 18:53
CONGRATULATIONS on your BABY GIRL! I wish both of you many happy hours with your Baby. Bye
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گوگول می باشد