گوگول

دل نوشته های داداشی

1389/11/17 18:52
نویسنده : دوستدارانت
812 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خواهر جون

خوبی

منم امیر محمد داداش بزرگت که الآن کلاس دوم دبستان هستم.

عسل اگر یه روز خرس دنبالت کرد تا بخوردت به من ربطی نداره. مگه من چه گناهی کردم که داداش بزرگت شدم و همش باید مواظبت باشم؟ 

ولیک - خداییش خوش تیپی رو حال میکنی - تازه تو این عکس پنج ماهم بوده

فعلا برم یک کم دیکته بنویسم تا بعد

-----------------------------------------------

خواهر جون - دوباره سلام

حرف بابایی راگوش نده چون برای بیدارکردنش باید ۵۰۰  تا ساعت بزاری آخرش هم من  ساعت ۷ میرم و بابا ساعت ۱۱ میره دیگه خوددانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هدی
19 بهمن 89 8:36
من مطمئنم تو هم یه نی نی خوشگل مثل داداشت می شی .از اون نی نی ها که آدم می بیندشون دوست داره نی نی داشته باشه.
عمو محمد
20 بهمن 89 16:07
سلام چطوري امير محمد اگه گفتي تو يك مسابقه دو، وقتي يك دونده از نفر دوم جلو بزنه چندم ميشه؟
اینیاس
21 بهمن 89 9:44
امیر جان سلام من به آقای باسوتی حسودیم میشه همیشه برای چی؟ 1- پسری به با مزه گی و خوشگلی تو داره که باباشو مثل جونش دوست داره 2- همسری مثل مامانت داره که همه جوره هوای باباتو داره و 1 پشتوانه قوی در حد رشته کوهای البرزه براش نمونش این که همیشه وقتی میاین دنبال بابات دست کم 1 ساعت طول می کشه که بابات از شرکت دل بکنه و را بیفته و تو این مدت مامانت و تو صبورانه منتظرش می مونید بدون اینکه حتی به روش بیارین. بابات خیلی بی رحمهههههههههههههههه
نگار
22 بهمن 89 22:15
من از اینکه به دنیا میایی خیلی خوشحالم وبرای دیدنت لحظه شماری می کنم تابتونم صورت زیباوکوچولوت رو ببینم دوست دارم
غزل
22 بهمن 89 22:32
سلام عسل قشنگم بدون که من وهمهی نزدیکانت خیلی دوست داریم وبرای دیدنت لحظه شماری می کنم حیف که من امسال کنکور دارم ونمی تونم هر لحظه با تو بودن و شیرینی عسل را باخیالی آسوده حس کنم اما این ذره ای از محبت و عشق تو را در دلم کم نمی کنم.دوست دارم دختر عمه ات
الهام
23 بهمن 89 15:46
سلام امیر محمد جون.خوشحالم که تا چند روز دیگه میتونی خواهر کوچولوتو ببینی،امیدوارم که عسل کوچولو هم مثل تو خوشگل و با نمک باشهاز طرف الهام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گوگول می باشد